Freitag, Februar 01, 2008

Q&A - Преди, за и след учението в Германия

Леко многословен разказ на Юруков за неговото отиване в Германия и плановете му за завръщане...


Кратка извадка:

"Това, което ни разделя е културата. И те се забавляват, но не като нас. И тук има хубави момичета, но не като нашите. За момчетата нямам мнение.

Това, което не стана е, че не успях да свикна тук. Адаптирах се. Не успях да се интегрирам. Отчасти, защото има много българи около мен. Има го и момента, че не съм се и опитвал много. Просто не ми харесва нещо. Наистина всичко е подредено и уредено. Няма го хаоса в много от сферите в България. Няма я прахта по улиците. Просто не ми харесва нещо. Субективно е и няма нужда да го рационализирам.



Другата причина да искам да се върна е работата. Ще си кажете - и това не е логично. Напротив. Вярно е, че в Германия ще получавам повече пари и ще е по-спокойно. При условие обаче, че в България има такъв глад за специалисти и кадри въобще, затормозяването си струва. Второ, доколкото съм запознат, хора с моите знания и опит не са много. Трето, България е бързо развиващ се пазар и се отварят много възможности за бизнес в сферата на иновациите. Мисля, че няма да имам проблем в последното. Нямам розови представи за положението в България - просто съм достатъчно уверен във способностите си. Пък така ще мога да работя и по каузата, която описах в началото."



Юруков


0 коментара: